Müşteri Odaklılık

BİZİM İÇİN BAŞARI MUTLU MÜŞTERİDİR
 
Başarı göreceli bir kavramdır. Firmaya, koşullara, finansal enstrümanlara ve büyüklüklere göre değişebilir. Saray Matbaacılık A.Ş. kurumsal kültüründe başarı mutlu müşteri demektir. Bu amaçla yapılanan pazarlama, üretim, sevk, teslimat aşamalarının tümünde müşteri odaklı bir yaklaşım benimsenmiştir. Müşterilerin talepleri ve beklentileri profesyonel kadrolar tarafından karşılanmakta ve yönetilmektedir. Bu doğrultuda CRM uygulamaları geliştirilmektedir.
 
Saray Matbaacılık A.Ş. müşteri memnuniyeti süreklilik arz eder. Bir memnun müşteri 100 yeni müşteri felsefesiyle süreçler yönetilir. Organizasyon yapısı müşterilerin gerektiğinde anlık taleplerine cevap verebilecek dinamizme ve esnekliğe sahiptir.
 
Özel ve kamu kurumları ile ilişkiler de işin sözleşmelerinde ve ihale şartnamelerinde belirtilen özelliklere ve sürelere titizlikle uyularak gerçekleştirilir. Aynı anda devam eden tüm iş süreçlerinde müşteri memnuniyeti felsefesi ilkelerine uyulur. İş yoğunluğu, süre yetersizliği, fiyat rekabeti gibi unsurlar işin kalite ve güven içerisinde belirlenen sürelere uygun teslimine etki etmez.
 
Pazarlama, üretim, satış ve satış sonrasında müşteri memnuniyeti ilkeleri kesintisiz uygulanır. Müşteri memnuniyeti kavramı Saray Matbaacılık A.Ş. ‘nin kurumsal genetik kodlarına yer etmiştir.
Copyright © 2016 | Saray Matbaacılık Kağıtçılık A.Ş.